Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Maria - 5 augusti 2012 18:46

Då har man kommit hem från en tripp till Skåne. 

Har en mycket kär vän som bor där med sin familj. I början på sommeran fick de en ny liten familjemedlem :) och nu var det dags för dop.

Så vi packade väskan och åkte ner igår och dopet var idag.

Mycket vackert och en så söt liten flicka som var så dukig i kyrkan. 

Både hon och hennes storebror sov hela akten igenom;)


 


Några doppresenter blev det ju förstås och självlart ett kort ;)


Har använt mig av cardstock både som stomme och en som bakgrund i två olika lila nyanser. Det ljuslila har en liten skimmrande ton som inte syns när man fotar. Plus att jag kom på att jag skulle fota efter det att jag lagt ner den i cellofanpåsen ;). Men ni kan ju ändå. Blombladen kommer från magnolias doohickeys. Lite spets, stickles och en blid  på en liten flicka. Sen en charm som är en sked fick kortet att se ut som ett riktigt dopkort ;).  



     


Ett mycket fint namn fick flickebarne också om jag får säga det själv ;).

Hoppas att ni haft en bra helg.


// Maria


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards