Alla inlägg under februari 2013

Av Maria - 8 februari 2013 21:46

Var ett tag sedan som jag gjorde ett sånt här kort.

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med det.

Det är också roligtatt se hur man har utvecklats när det gäller dekorationer. 

Att man vågar ta ut svängarna lite.

Just detta kort blev ivägskickat med posten för några dagar sedan. Ett litet födelsedagskort helt enkelt :).

Papret och stämpeln kommer från magnolia.

Blommorna är köpta hos pyhobby.

Stämpeln är färglagd med distressfärger.


 


Kortet uppfällt


 


   


Jag hoppas ni har en trevlig fredagkväll.

Jag ska börja förbereda mig inför min lilla pyssel dag, eller rättare sagt eftermiddag :)


// Maria

Av Maria - 7 februari 2013 08:00

På torsdagar är det  jag som bloggar hos Scrap it up.

Idag berättar jag om hur jag gjorde detta embossingmotiv till det här kortet.


 


Se hela inlägget genom att klicka här.


Jag är hemma och vabbar idag då sonen varit dålig.

Önskar er alla en trevlig dag :)


// Maria

Av Maria - 2 februari 2013 07:38

Detta inlägg hade jag tänkt skriva igår men blev sjuk i den äkliga m****sjukan så det får bli idag då jag känner mig mycket bättre.


Deltar i en tävling hos scrap it up. Den går ut på att altra en toarulle.

Riktig spännande :)

Använde mig av falsk metallteknik. Detta blev i alla fall mitt bidrag: 


   


Använde mig av aluminumtejp och tejpade runt hela rullen. Gjorde också en aluminumblomma. 

Lite roligt faktiskt. Hade inte tänkt på att man kunde använda sig av toarullarna. 

Gällde ju bara att komma på vad man skulle göra ;).

Tänkte att denna skulle jag använda till mina penslar. Då vet jag vart jag har dem och behöver inte leta.


Ha en trevlig lördag :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards