Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

En liten brevlåda

Av Maria - 29 januari 2013 20:22

Var iväg på en pysselhelg. 

Var så trevligt och väldigt roligt att få komma iväg. Att få sitta bland underbara människor och bara få skapa.

Blev en del gjort så kommer att visa lite i taget.

Börjar med denna brevlåda.

Har sett dem på flera bloggar och alltid varit sugen på att göra en.

Tur så var Veronica där och hon hade med sig en beskrivning, eller rättare sagt två. En liten och en större.

Jag gjorde den större ;).


Kan säga att det ser lite romantisk ut. Använde mig av magnolias papper. Stansade ut fjärilarna med Martha stewarts fjärilstans. Blomman är utstansad av magnolias doohickeys. Tog även glossy accent på några av rosorna.


 


     


Klicka på bilderna för att se dem i ett större format.


Blev riktigt nöjd. Så denna får stå här hemma :)


Nu ska jag sortera lite tvätt och slänga in en hög i tvättmaskinen. Måste få kontroll på tvättberget i källaren   .


Ha en bra kväll


// Maria


 
 
Ida

Ida

29 januari 2013 20:54

Den var verkligen jättesöt! Jag har försökt göra lite kort och liknande. Men ibland tryter min fantsi och mitt tålamod så det blir inte alltid så bra när jag försöker. Får försöka få lite extra inspiration från dig! :)

Sv: Känner mig redan lite bättre och man behöver ju ibland ett forum att lätta sina känslor. :) Är nog fit for fight igen i morgon hoppas jag! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

30 januari 2013 21:41

SV: Skönt att höra att finns fler som känner som jag. Min sambo har också samma tankesätt vilket är skönt. Han fyllde 30 förra året och har ännu inte visat nån tendens till kris. ;)

Ja det finns mkt att göra. Har mest gjort kort som sagt men kanske borde testa något annat. Får surfa lite på nätet och kika vad som kan passa. Det är ju alltid bra att ha något att pyssla med när jag är lite rastlös. kram kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 oktober 2013 22:42

Hämtade inspiration till detta kort i en grupp på fb. Såg det och ville göra ett likadant. Hade denna fina hjärtdies hemma så det var bara att sätta igång. Stansade ut 3 lika stora hjärtan, en till botten en att gästa i och en till toppen, sen var de...

Av Maria - 14 oktober 2013 18:18

Tänkte väcka liv i den här bloggen igen :). Har haft fullt upp på skapandefronten å det är så kul. Just nu jobbar jag med bröllopsinbjudningar. Får se om jag får lägga in en bild eller inte. Förra helgen som var åkte jag upp till Karlstad och min...

Av Maria - 22 juni 2013 21:47


För ett tag sedan var jag på loppis. Hittade några krukor och självklart började hjärnan att arbeta. Vad skulle jag kunna göra med dem.   Sagt och gjort. Målade om dem vita och använde sen decopage lim och en servett. Så här blev resultatet:   ...

Av Maria - 15 juni 2013 08:58

Fick tipset av en som jag börjat lära känna. Såg dem i hennes grupp på fb och var ju bara tvungen att pröva :). Enkelt var det. Gällde bara att ha en bra ugnsäker skål.' Gjorde 10 st samma kväll så kan säga att jag är fast ;).        ...

Av Maria - 14 juni 2013 07:21

Har inte slutat med mina kort. Har en del klippark som bara ligger så får ju se till att de används :)....

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards