Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Maria - 17 juli 2012 20:51

Ville testa på en ny kortvikning och valet föll på denna.

Det är ett kort med en ficka så man i lägga en gåva, brev m.m. 

Hittade beskrivningen i Lottas Vrå. Klicka så kommer du dit. Hittar mycket av min inspiration på hennes blogg. Hon gör underbara kort och bra tutorialer.


Till kortet går det åt ett färgat papper. Jag använde mig av ett från panduro. Sansade ut några tags. På dem kan man lämna ett meddelande eller dekorera. Jag stämplade blommor och en textstämpel. Satte även ihop flera pappersblommor så de bildade en stor blomma.

Valde också att göra ett litet kort som man kan ha i. Mest för att visa som exempel ;).


 


     


På det lilla kortet valde jag en textstämpel samt stämplade jag blommor som en liten bård. Stickles och en halvpärla blev pricken över i:t :)


 



Idag fick jag min hundrande kommentar och den skrev Johanna. Klicka på namnet så kommer du till hennes undebara blogg :).


Dagen har bestått av lek med barnen. Ett litet besök och som avslutning bodypump i Varekil. Solid dag om dock lie kall vind. men så länge det inte regnar så är jag helt nöjd :)


Ha en bra kväll :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards