Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Maria - 14 oktober 2013 18:18

Tänkte väcka liv i den här bloggen igen :). Har haft fullt upp på skapandefronten å det är så kul. Just nu jobbar jag med bröllopsinbjudningar. Får se om jag får lägga in en bild eller inte.

Förra helgen som var åkte jag upp till Karlstad och min underbara vän. Deltog i svensk scrapbookings mara. Två dagars scrappande :). Kan ju inte bli bättre ;). Sen en helt underbar mässa.

Bjuder på lite bilder därifrån.


Med denna LO vann jag ett pris. Ja ok det var på lottdragning men ändå.....


Tills vi hörs igen ta hand om varandra och pyssla lugnt.

// Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards