Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Maria - 16 januari 2013 22:00

Har varit pysselsugen i flera dagar så idag fick jag äntligen chansen att använda denna underbara stämpel från magnolia. Färglade med mina distresspennor. 

Pappret kommer också från magnolia och heter you are so special.

Kan ärligt säga att jag inte sätter blommor i bukett särskillt ofta. Har fått för mig att jag inte kan det men se där. Ville ha det på det här kortet och vips lyckades jag. Känner mig lite stolt just nu :).


 


   


Gör väldigt sällan reklam för scrap butiker jag handlar i. Men måste bara berätta detta om Py Hobby.

Beställde de underbara blommorna som du ser på bilden hos dem igår och idag landade de i brevlådan.

Ok jag beställde dem mitt på dagen men ändå. Snacka om snbb leverans. Rekomenderar dem varmt de har väldigt fina blommar till bra priser men också mycket annat.


Snart är onsdagen slut och vi är en dag närmare helgen :)

Ha en skön kväll


// Maria


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards