Alla inlägg den 28 november 2012

Av Maria - 28 november 2012 12:56

I måndags var jag iväg på min kortkurs eller ja cirkel igen.

Det var sista gången på den här terminen :(. 

Väldigt tråkigt då vi har jättekul då dessa cirklar.

Den här gången skulle vi inte göra något med kort, eller ja indirekt hade det ju det då det handlade om kort tagna med en kamera.

Vi skulle göra ett album.

Jag har inte varit inne på album alls. Inte min grej har jag tänkt och ratat det helt.

Så kan ärligt säga att jag inte var jätteinsererad när jag gick dit.

MEN ack så fel jag hade.

Det var ju så kul :)

Hann ju tyvärr inte färdigt så får göra klart det hemma men kan visa er så långt jag kom i alla fall.


          


Kommer bli ett julalbum. 

Korten är tagna min sons första jul :) Så det är lite extra speciellt.


Sen bjöds vi på tårta. En cheesecake.

Mums så god den var


 


Och så en liten bild på vår underbara kursledare Micaela


 


Men sen fick vi en liten "hemläxa". Ett matchat kort ska vi göra

Vi skulle ha med oss ett kitt bestående av ett cs, ett mönsterpapper, 5 brads, 5blommor ca 50cm band/spets och en dekoration.

Sen lottade vi ut dessa bland de som var med. 

Micaela fick mitt så det ska bli spännande att se vad hon gör med det.


Jag fick detta:


 


Jag får verkligen tänka till här ;)


Hoppas ni har en bra vecka 


// Maria




Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards