Alla inlägg den 18 november 2012

Av Maria - 18 november 2012 18:52

Då var tävlingen avslutad och vinnaren är dragen.

Först fick man skriva ner namnen på lappar och vik ihop dem.

Dottern fick den stora äran att dra vinnarlappen. 

Vilket hon klarade galant :)



   



Vinnaren är

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Susan Reijer    

 

Ett riktigt stort grattis till dig.

Ett stort tack riktar jag till de andra som deltog.

Önskar att alla kunde vinna men hoppas det blir nästa gång.

 

 

Av Maria - 18 november 2012 07:47

Ibland går dagarna alldeles för fort.

Detta hade jag tänkt visa er tidigare i veckan. Men det får bli idag istället ;)


På detta kort har jag använt mig av Bandana tekniken.

Men valde lite ljusare färger än tidigare. 


 


     


Gillar verkligen att kladda. Nu har jag också lyckats skaffa mig en bra svamp som jag använder mig av när jag ska färga pappret. Det blev mycket enklare att få mjukare övergångar i färgerna.

Hoppas att du haft en bra helg :)


Glöm inte av min tävling. Idag är sista dagen du kan delta. För att komma till tävlingen klicka här.


// Maria


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards