Alla inlägg den 11 november 2012

Av Maria - 11 november 2012 20:07

Tänkte ha en liten tävling. 

Var ett tag sedan sist och tycker att nu när vi närmar oss julen så passar denna perfekt.

Antingen om man behåller den själv eller ger bort som gåva.


Du kan vinna detta underbara ljus, använde en servett som jag "brände" in i ljuset, och en altrad tändstiksask i en fin cellofanpåse.


 



 


Regler:


Du kan totalt samla på dig 3 lotter, om du vill.

1 lott: kommentera bara inlägget att du är med och tävlar och glöm inte att skriva ditt namn.

2 lotter: dela översta bilden på din blogg och länka till mig, har du ingen blogg. Delar du bilden på fb.

3lotter: Gilla min sida på fb, mhcorner.


Du väljer själv hur många lotter du vill ha och skriver det i kommentaren.

Vinnaren dras om en vecka alltså på söndag 18/11. Ni har fram till klockan 18.00 för att tävla.

Publicerar inga kommentarer i denna tråd förrän efter tävlingen är avslutad.

Jag skriver namnet på vinnaren som sen får kontakta mig


Endast tävlingskommentarer i detta inlägg.


Så var med du också det är kanske du som vinner :)

 

 

 

Av Maria - 11 november 2012 14:51

Varit iväg i helgen på en Scrap mara i Kristinehamn.

Denna anordnades av Scrap it up där jag är konsulent.

Så satt hela lördagen och bara skapade.

Så nu har jag mycket som jag kan visa er ;)

Börjar med lite bilder från maran så får ni se de färdiga resultaten andra dagar.

 

Så här såg det ut när vi kom. Våran fina gåva var en låda med lite saker i :) och så lite papper förståss.


 


Alla sitter och scrappar

 


Kan säga att vi tog slut på syret flera gånger om i salen hihi.


Sist men inte minst en bild på kära vännen Annika som jag lärt känna.

En underbar vän och människa som har en helt underbar familj.

Hoppas verkligen att vi träffas fler gånger.


 


Fick gjort en hel del på dessa timmar. Gjorde mest kort men även två utmaningar hanns med :).

Bilder på dessa kommer komma i senare inlägg.

Kan dock bjuda på en liten bild på alla korten.


 


Hoppas ni haft en bra helg :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards