Alla inlägg den 4 september 2012

Av Maria - 4 september 2012 10:00

Oj det var ett tag sedan som jag bloggade. Känns det som i alla fall.

Kommer nog fortsätta vara lite glesare mellan unläggen nu en tid framöver :( då jag börjar jobba :)

men jag hoppas verkligen på att kunna göra några inlägg varje vecka i alla fall.

En sak i tagen.


Var i alla fall på kortkurs igår och gjorde tre kort. Tema var annorlunda former. Alltså att man inte bara gör fyrkantiga kort utan att man kan göra kort som ser ut som skor, flaskor, klänningar m.m

Jag tänkte göra ett kort till någon som fyller år. Men fick inte med mig alla delar till mallen märkte jag så det gick ju inte. Så gjorde ett litet klänningskort. Mallen känner ni säkert igen som ett dopkort jag gjort tidigare :)


Pappret kommer från magnolia.


 



Helgen var i alla fall riktigt bra :). Var i Stockholm och sprang tjejmilen. Fick en sluttid på 51.52 så är riktigt nöjd.

Kan säga att det regnade och att vara på gärdet tillsammans med minst 27000 (det var så många som startade) andra gjorde att det var mer eller mindre lervälling.

Men roligt var det ändå :)


 


Hoppas ni har en bra dag :)


//Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards