Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

kommentar 300

Av Maria - 29 augusti 2012 20:31

det är så roligt att få kommentarer och nu har jag fått 300 st.

Det är ju ni som gör att denna blogg lever vidare.

Den som tog nummer 300 var min blogvän Johanna.

Läs hennes mycket trevliga blogg Life of Johanna.



Bjuder på en liten bild på ett par örhängen som jag gjort idag.

Köpte några snöflingecharms och blev så sugen på att göra örhängen av ett par.


 



Jag önskar er redan nu en trevlig helg. Kommer åka till Sockholm och springa tjejmilen

så det blir inga inlägg under helgen tror jag men man vet ju aldrig nu när man har appen till hjälp :)


// Maria

 
 
Johanna

Johanna

29 augusti 2012 20:48

Grattis till 300 kommentarer! Och kul att det blev just jag som prickade in den! :)

Hoppas han bara åt något olämpligt, det lär ni märka imorgon, när 48h gott och ingen börjat, kan man vara ganska säker på att det inte kommer :)

Ja, det skall bli skönt med helg :) Fredagen skall bli jätte kul, men mest lördagen, kommer väl bli en del om snack med mamman till barnen när hon kommer hem :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

30 augusti 2012 11:52

Tack det samma fina du, ska snart på möte på jobbet, sen ledig ända till måndag!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

30 augusti 2012 15:51

Skönt det, bra och kunna fortsätta inskolningen! :) Åker ni imorgon till sthlm?=)

Det som händer på lördag kommer förr eller senare dyka upp på bloggen

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
anna

anna

30 augusti 2012 20:03

ja verkligen, förstår inte hur folk hinner jobba heltid åh blogga de är ju dö jobbigt, känns just nu som bloggen är jobbig bara men ja blir en bloggpause så får ja se :)

nja först å främst bli helt frisk kanske ska en sväng på matfestivalen sj då?

http://annamarialarssson.blogg.se

 
charlotte

charlotte

31 augusti 2012 07:41

Lycka till nu i tjejmilen och hoppas du får en toppen helg!

http://enmammasliv.webblogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

31 augusti 2012 11:35

GRATTIS till 300 kommentarer :)

Jätte fina örhängen du gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 oktober 2013 22:42

Hämtade inspiration till detta kort i en grupp på fb. Såg det och ville göra ett likadant. Hade denna fina hjärtdies hemma så det var bara att sätta igång. Stansade ut 3 lika stora hjärtan, en till botten en att gästa i och en till toppen, sen var de...

Av Maria - 14 oktober 2013 18:18

Tänkte väcka liv i den här bloggen igen :). Har haft fullt upp på skapandefronten å det är så kul. Just nu jobbar jag med bröllopsinbjudningar. Får se om jag får lägga in en bild eller inte. Förra helgen som var åkte jag upp till Karlstad och min...

Av Maria - 22 juni 2013 21:47


För ett tag sedan var jag på loppis. Hittade några krukor och självklart började hjärnan att arbeta. Vad skulle jag kunna göra med dem.   Sagt och gjort. Målade om dem vita och använde sen decopage lim och en servett. Så här blev resultatet:   ...

Av Maria - 15 juni 2013 08:58

Fick tipset av en som jag börjat lära känna. Såg dem i hennes grupp på fb och var ju bara tvungen att pröva :). Enkelt var det. Gällde bara att ha en bra ugnsäker skål.' Gjorde 10 st samma kväll så kan säga att jag är fast ;).        ...

Av Maria - 14 juni 2013 07:21

Har inte slutat med mina kort. Har en del klippark som bara ligger så får ju se till att de används :)....

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards