Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Maria - 29 augusti 2012 20:31

det är så roligt att få kommentarer och nu har jag fått 300 st.

Det är ju ni som gör att denna blogg lever vidare.

Den som tog nummer 300 var min blogvän Johanna.

Läs hennes mycket trevliga blogg Life of Johanna.



Bjuder på en liten bild på ett par örhängen som jag gjort idag.

Köpte några snöflingecharms och blev så sugen på att göra örhängen av ett par.


 



Jag önskar er redan nu en trevlig helg. Kommer åka till Sockholm och springa tjejmilen

så det blir inga inlägg under helgen tror jag men man vet ju aldrig nu när man har appen till hjälp :)


// Maria

Av Maria - 29 augusti 2012 07:28

Har haft full upp nu i några dagar.

Sonen fick magsjuka igår :( så ni förstår nog vad jag gjorde på morgonen.

Men idag är han pigg och glad precis som vanligt :).

Nu får man bara hoppas att resten av familjen slipper det.


Har pillat med lite beställningar de sista dagarna får hoppas att jag får visa någon för er.

Det beror ju helt på beställarna.

Just nu är jag inne på att måla med distressfärgerna. Måste öva på att bli bättre där.

Den här magnolia stämpeln har jag färglagt. Försöker öva på skuggning. 


 

Har även gjort ett litet enkelt dubbelvikt kort.

Stämpeln kommer från Me to you

Ni känner säkert igen nallen :). Har även målat den med disressfärger.

Grattis stämpeln har jag embossat.


 


Hoppas komma igång ordentligt igen med bloggen och fb nästa vecka. Då har det lugnat ner sig lite :).


// Maria



Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards