Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Maria - 22 augusti 2012 19:57




  Då har kortkursen startat igen och det var så roligt :)

Scrapbooking är ju så stor så det är skönt när man har ett ställe som man kan gå och sitta och pyssla och lära sig något nytt i lugn och ro och det gör jag hos Creativica i Uddevalla.

Den här gången var det färgläggning som stod på schemat. 

Jag har ju bara använt mig av promarker pennorna och gillar dem. Men har lite svårt med skuggning. 

Nu gick vi igenom promarker lite snabbt så det fick man lite bätte koll på alltid bra :)

Det nya för min del var att färglägga med distresser. 

Den som målat med akvarell (inte jag) kan känna igen sig i det.

Men det var riktigt roligt så det fick ju bli en investering inför framtiden.

Jag valde att färglägga stämpeln nedanför och är nöjd.

Dock behövs ju mer övning så att man kan bli bättre men kan helt klart säga att jag gillade att färglägga med denna teknik.

Alltid bra att ha något alternativ till promarker som är mer som tuschpennor.





Gilla mig på fb. Sök på mhcorner så hittar du mig :)


För någon dag sedan trillade besöksräknaren över 2000 så roligt att det är så många som hittar hit till mig   .

Hoppas nu att ni haft en bra onsdag.


// Maria



Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards