Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Maria - 20 augusti 2012 16:34

Skogstokiga gör så söta digitala stämplar.

Har lyckats vinna några på tradera och älskar dem.

Nu har hon en blogcandy  där du kan vinna lite stämplar :)

Klicka på bilden så tar du dig direkt till tävlingen :)

Klicka   

Av Maria - 20 augusti 2012 16:12

Det mesta jag har pillat med på sistone är lite beställningar.

Det är inte alltid jag visar upp dem utan frågar alltid först om det är okej om jag visar det på bloggen.


Det första kortet är lite speciell då beställaren ville ha med flaggor på kortet.

Jag klurade ett tag innan jag kom på hur jag skulle lägga upp det.

Kan säga att beställaren blev riktigt nöjd :)


 

texten säger "you are amazing"


     


En andra beställning av födelsedagskort var från en mamma till sina döttrar som är tvillingar.

Korten är lika men ändå olika. Namnen har jag embossat in.



 


Även insidan fick lite dekoration.


   


Dettä är lite som jag har pysslat med den sista tiden. Men det kommer mer det lovar jag ;)


Idag drar min kortkurs igång igen. Varannan måndag går jag och pysslar och skapar ihop med några andra.

Vi har det trevligt och alltid lär man sig något nytt.


Hoppas din måndag har varit bra.

Kanske första dagen på jobbet eller är det någon som fortfarande har semester?


// Maria


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards