Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Maria - 17 augusti 2012 21:20

Testat att kladda lite :)

Fast det blir ju inte så mycket. Lite pilligt bara att få till servetten och att inte få lim överallt.

Kan ärligt säga att jag inte helt och fullt fastnat för decopage.

Började att göra om en glaslykta.

Hittade en fin servett med fjärilar på. Hade decopagelim hemma så det var bara att sätta igång.

Tyckte att jag fick lite för mycket veck i servetten så tog lite glossy accent crackle. När det torkar så blir det en crackelerad yta.


 


Har ju skaffat mig en ny telefon. Hade en samsung innan och den bara krånglade så nu blev det en Iphone.

Kan säga att jag är mycket nöjd. Blev lite sugen på göra ett eget skal. Sagt och gjort.

Tog en tur in till panduro. Servett och lim hade jag ju hemma så bestämde mig för lite decopage.

Så här blev resultatet:

 


Är ganska nöjd :). Nu ska jag bara se hur bra detta håller.


Sitter och varvar ner nu efter en mycket trevlig kräftskiva :) Snart blir det sängen så man orkar med morgondagens bravader.


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards