Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Maria - 16 augusti 2012 06:51

Var ett tag sedan som jag gjorde ett ljus så häromdagen var jag lite sugen.

Hade några blockljus liggande så tog ett litet.

Stämpeln jag använde är en bakgrundsstämpel och den passade så bra till att dekorera hela ljuset med.

Innan har jag mest gjort ena sidan men nu fick det bli runt om.


 


Är så sugen på att göra mina egna ljus nu för att sen dekorera. Men det är ju lite man måste köpa först innan man kan köra igång.

Har en katalog här hemma som jag tittar i ibland och snart så ska jag nog göra en liten beställning ;).

Idag blir det nog en lugn dag. Fint väder verkar det i alla fall som just nu med en klarblå himmel.

Vi måste bara iväg till affären inför vår lilla kfräftskiva imorgon :)


Ha en riktigt bra dag   


// Maria

Men tan


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards