Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Maria - 30 juli 2012 21:29

Då var det gjort.

Det först julkortet för året. Har faktiskt fått förfrågningar om det för någon månad sedan 

men då var det mitt i sommaren. 

Men att börja i god tid minskar ju stressen på mig. Kan ju göra ett då och ett då. Men ska säga att det faktiskt känns lite konstigt :).


Använde mig av papper från Panduro.

Hittade det på rea och tyckte att det var perfekt för att få lite inspiration.

Använde mig av både framsida och baksida av samma papper.

Lite spets, rosor och stickles.


 


     


Tog korten ute i det sista dagljuset. Trots en grå dag sprack solen igenom precis i slutet innan den gick ner.

Kanske blir en fin dag i morgon då?? Ja det får vi hoppas på :)

Nu ska jag avrunda kvällen med att sticka lite på min mössa.


// Maria


Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards