Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Maria - 23 juli 2012 22:10

Blev en produktiv kväll.

Gjorde lite jordgubbssylt. Blev dock på köpta frysta bär. Men det fungerar bra det också.

Har bara inte kunnat komma iväg till ett självplock av bär i år.

Har inte dekorerat burkarna så hoppas ni står ut ;)

men så här blev det i alla fall :)


   


Sen gjorde jag klart tre beställningar eller ja två beställningar men tre kort.

Detta kort var en snabbeställning men som jag är supernöjd med.

Älskar utmaningar och detta blev en liten en.


Skulle vara ett tackkort i ljusa färger och lite somrigt.

Använde mig av maja designs papper vintage summer basic som bakgrund. Med härliga rosor på.

Sen blev det en liten karta från ett papper från Magnolia.

Blommorna stansade jag ut med min big shot och de kommer från magnolia. Snäckorna är plockade på en srand här i närheten.


 


Några närbilder :


     


Nu önskar jag mig finare väder imorgon så vi slipper regnet. 

Det är ju faktiskt lite tid kvar på sommaren.


// Maria


Av Maria - 23 juli 2012 16:23

Här kommer lite bilder på ett projekt som jag påbörjade igår. Säger inte så mycket mer utan ni får se när det är klart ;-)

//Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards