Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Maria - 20 juli 2012 20:41

Idag åkte jag och dottern till Trollhättan för fallens dagar.

Behövde komma ut ur huset efter några dagars banknade och sågande.

Det visade sig att vi åkte från solen till regnet. Eller ja regnskurar. Men vi tittade i alla fall på när de öppnade dammluckorna. A var riktigt faccinerad ver allt vatten som kom forsande :)


Gick runt lie bland knallarna också. Köpte en virkad mössa till A jag rpkade ta upp en för att titta på och hon älskade den :).

Hittade ett ställe som sålde lite andra hantverk. Hittade detta underbara garn med en stickbeskrivning på både mössa och sjal.

 


Så nu får jag köpa mig ett par stickor ;).


Passade även på att åka in till Överby för ett besökl i deras pysselbutik.

Hittade denna från Martha stewart. En bigarplatta. Nu blir det lättare att få vikta kanter till askar eller göra egna kuvert m.m

 


Har med andra ord haft en bra dag tros lite regn :).

Sist men inte minst bjuder jag på en bild av en tändsticksask som jag gav ett nytt utseende.

Sonen hjälpte till lite också och tryckte fast det som skulle limmas.


 

Bilden blev tydligen inte den bästa ;)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards