Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Maria - 16 juli 2012 09:46

Hade ju en liten pysselstund igår.

Det var så roligt att bara få sätta sig och bara skapa utan att behöva tänka på något annat.


Man ville inte at tiden skulle ta slut. 3 kort blev det och en altrad tändstiksask.

Använde mig av Grafic 45s papper Once upon a springtime Collection.

Fönstret fanns färdigt eller ja stommen till det så det var bara att ta loss och dekorera.

Satte spets på kanterna och spets som en gardin.

Fjärilarna är en stans från Martha Stewart.

Några pappersblommor och rosor och texen är stickers som jag använt glossy accent på.



 


   


På insidan satte jag en svirl


 



Har en grupp på fb där man kan se allt jag gör Mhcorner heter den. Där kan man lätt se vad man kan beställa men även de alster som är till salu redan nu. Man kan även hämta inspiration så gå gärna med :)


Hoppas du får en riktigt trevlig dag.


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards