Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Maria - 13 juli 2012 13:51

Tittade igenom mina kort som jag tagit med kameran på allt jag skapat. Lite spännande att se hur man utvecklats från det första kortet till nu.

Kommer ihåg mitt första kort. Då hade jag ingen skärmaskin och jag hade köpt ett kortset från Panduro.

Kanterna blev lite sneda då jag är en person som knappt kan klippa rakt

även om jag har en rak kant att klippa efter   .

Här kommer en bild på den.


 


Men kan säga att jag efter det var helt fast.

Man måse ju börja någonstans   . 

Ja ni ser ju att det har hänt en del sen detta kortet tillverkades i November förra året.


Glöm inte tävlingen som pågår just nu. Du kan vinna ett fint dekorerat ljus.

Tävlingen avslutas på Söndag den 15:e klockan 20.00 Tävlingen hittar du här.


Just nu har jag fått lite egentid då båda barnen sover. Händer inte så ofta längre så nu vet jag intet vad jag ska hitta på. Städa kanske...... Hoppas du har en bra fredag. Snart är helgen här   .


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards