Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Maria - 11 juli 2012 22:25

Ville testa en ny kortvikning. I en blogg jag följer visade hon upp denna modell. Jag fastnade direkt :). Påbörjade vikningen redan igår och idag fick jag chansen att dekorera det.

Dock hade hon ingen tutorial så det var bara att leta upp en och den jag hittade hittar du här.


 


Stommen är gjord av card stock och kanterna stansade jag med en Martha Stewart.

Pappret kommer från reprint.

Bilden kommer från sagenvintagedesign.

 



 


När du lyfter på locket så har jag stämplat med en stämpel från Inkido och embossat.

Har lämnat mycket plats att skriva på. Men en liten pappersblomma som dekoration.


 


Lite rosor och på dem använde jag stickles.


   


För att hålla ihop kortet gör man ett "bälte". Även det fick lite dekoration :)


 


 


Har haft en riktigt bra dag med trevligt sällskap och en massa lek för barnen. Avslutade med ett pumppass samt att göra klart detta kort :).


Glöm inte tävlingen som pågår till söndag. Bara att lämna en kommentar i inlägget med tävlingen, som du finner här. Ett stort lycka till   .


// Maria




Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards