Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Maria - 7 juli 2012 20:34

För ett tag sedan testade jag på bandanatekniken.

Det var riktigt roligt och har längtat efter ett tillfälle att göra det igen och idag blev det så :).

Resultatet blev en älva som sitter bland blommor,fjärilar och getingar eller de ser mer ut som flugor ;)


       


 


Har använt mig av glossy accent och stickles i lite olika färger.  


Dagen har bestått av träning och städ. Min älskade mamma var här och då får man ju passa på när hon leker med barnen :).  Ikväll blev det tacostallrik och nu inväntar jag lite glass från sambon som är ute på en liten promenad.

Så hoppas han dyker upp snart ;)


// Maria



Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards