Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Maria - 17 juni 2012 19:50

När jag gick på kortcirkeln på måndagar blev vi visade mycket nytt.

Ett var att skapa egna bakgrunder och detta har jag velat testa ett tag. Men har inte hittat rätt färger.

Men nu ville jag inte vänta längre :).

Först stämplade jag det som jag ville ha på mitt kort.

Hästen kommer från Magnolia.

Sen färglade jag det med distressdynor. Tog en svamp och strök färgen på kortet.

Valde att ta litte vitt för att få lite förhöjande effekt :) 

Staketet kommer också från magnolia och jag färglade det på samma sätt som kortet.


 


Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och inte göra så mycket innan det är dags för att sova.


Hoppas du haft en bra helg :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards