Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Maria - 14 juni 2012 21:48

Lovade ju att göra något nytt :)

Hittade en beskrivning på denna sko och kände mig bara tvungen att att göra den.

Har ett annat litet projekt som jag vill göra men det får jag bjuda på nästa månad. Så nyfiken.....


Detta är ett kort och går att göra med häl också om man vill. Jag valde papper från Inkido med fjärilar på. Det mesta av korteet som ni ser är baksidan av pappret. Valde att sätta en fjäril på skon för att knya an temat på fjärilarna som man kan se skymta inne i skon.



      


 



Sulan tar man ut och på den kan man skriva....ja det som passar bästt. Jag valde en stämpel .




 



Ett vackert och speciellt kort för speciella tillfällen.

Vill du se tutorialen så hittar du den här .   


// Maria

Av Maria - 14 juni 2012 08:38

Det här var mitt tredje och sista bidrag.

Till den 4:e gick jag bet då man skulle skapa något stort men man behövde bara lämna in i två deltävlingar för att vara med. Det var oängen som räknades för varje bidrag.


Till det tredje uppdraget skulle man använda sig av colorblocking minst 5 färger skulle vara med.

Man blandar skarpa färger och det fick inte finnas med svart, vitt, grått eller brunt förutom i detaljerna.

Sen skulle det finnas med minst tre utstansade saker på.


Jag valde att göra en ask med ett kort. Ja kortet och asken är en och samma. Så det är som ett kor man kan lägga en liten större gåva i :)


Så här ser ovansidan ut ni kan också se lådan som man kan lägga gåvan i.


 


Insidan där man kan skriva sin hälsning: 

 


   Bilden fick vara tagen med mobilen då batteriet dog i min andra kamera så beklagar den lite dåliga bildkvaliten.






Ja det var mina bidrag till tävlingen. Det var roligt att ha varit med och att få gnugga geniknölarna ;)


Passet igår gick i alla fall toppen så nu är jag uppladdad inför releasen i Uddevalla ikväll :)

Nu önnskar jag bara att detta gråa och trista väder ska försvinna och att solen kan komma att titta fram lite.

Det vore ju inte helt fel.


// Maria

 

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards