Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Maria - 12 juni 2012 10:50

Var ju med i en tävling hela maj för att kunna vinna en Big shot.

Lyckades inte vinna :(, så skaffade mig en ändå :).


I tävlingen kom jag på plas 47 av 204 deltagare så det var ju inte alltför dåligt.

De vinnande bidragen kan du se här.


Känner att man inte riktigt kan nå upp till deras kaliber men med övning så kan man ju ta sig en bit på väg.


Jag kan i alla fall börja dela med mig av mina bidrag som jag skickade in.

Tar det första här:


Detta är bidrag nummer 2 för vecka två då man skulle skapa något med ett tema och ett kort till.

Mitt bidrag var en canvastavla med ett marint tema.

Kortet gick i samma stil.

 


Blev riktigt nöjd med tavlan. Snäckorna var jag snabbt nere och plockade vid strandkanten.


Nu är det dags för mig att påbörja matlagningen.

Ha nu en bra dag :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards