Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Tema Lego

Av Maria - 9 juni 2012 19:22

Gjorde det här kortet till min kusin som fyllde 9 år den 6:e juni.

Han gillar verkligen lego så bildmotivet var ju givet. 

Var bara tvungen att ha tema lego :)

Sökte på coloring lego och fick upp många fina bilder som man kunde färglägga och då blev de ju genast lite svårare.

Vad skulle jag välja???

Valet föll på en legobil. Har promarkerpapper som jag skrev ut på. Alltså paper som passar riktigt bra när man färglägger med promarker pennor.

Satte några legobrads rutom och så var det klart.


Så här blev resultatet:




Ha nu en riktigt trevlig lördagkväll :)

Snart ska vi äta grillat...mums.


// Maria 

 
 
Thessan

Thessan

10 juni 2012 08:15

Tack så mkt! Hoppas du får en fin avslutning på helgen

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 oktober 2013 22:42

Hämtade inspiration till detta kort i en grupp på fb. Såg det och ville göra ett likadant. Hade denna fina hjärtdies hemma så det var bara att sätta igång. Stansade ut 3 lika stora hjärtan, en till botten en att gästa i och en till toppen, sen var de...

Av Maria - 14 oktober 2013 18:18

Tänkte väcka liv i den här bloggen igen :). Har haft fullt upp på skapandefronten å det är så kul. Just nu jobbar jag med bröllopsinbjudningar. Får se om jag får lägga in en bild eller inte. Förra helgen som var åkte jag upp till Karlstad och min...

Av Maria - 22 juni 2013 21:47


För ett tag sedan var jag på loppis. Hittade några krukor och självklart började hjärnan att arbeta. Vad skulle jag kunna göra med dem.   Sagt och gjort. Målade om dem vita och använde sen decopage lim och en servett. Så här blev resultatet:   ...

Av Maria - 15 juni 2013 08:58

Fick tipset av en som jag börjat lära känna. Såg dem i hennes grupp på fb och var ju bara tvungen att pröva :). Enkelt var det. Gällde bara att ha en bra ugnsäker skål.' Gjorde 10 st samma kväll så kan säga att jag är fast ;).        ...

Av Maria - 14 juni 2013 07:21

Har inte slutat med mina kort. Har en del klippark som bara ligger så får ju se till att de används :)....

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards