Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Maria - 8 juni 2012 20:17

Nej jag har inte glömt bort er men har varit bortrest så har inte haft möjlighet att uppdatera bloggen.

Men jag har inte legat på latsidan ;).

Har blivit två beställningar på brölloskort (bilder kommer om jag får tillstånd att visa dem)

Sen blev det en ljusbeställning och lite annat smått och gott.

Kommer inte lägga ut allt på en gång.

Så börjar med studentkortet.

En av mina kusiner tog studenten idag och jag fick äran att göra kortet till honom :).

Ja det som kom från vår familj :)


Stämpeln kommer från magnolia

banden vid sidan är faktiskt blå och gula men det syns lite dåligt. Sen blev det ju några pappersblommor också ;)  


På insidan fick det bli majadesignpapper och så en stämpel som jag använde fönen på :)


 


Grattis kusin till studenten :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards