Alla inlägg under maj 2012

Av Maria - 4 maj 2012 06:30

Har haf fullt upp nu under några dagar sen jag kom hem.

Sjuka barn och sen påbörjade jag en tävling hos Inzpira. Ja jag är med i en tävling där första pris är att vinna stansmaskinen big shot.

 

Bara vill HA. så nu har man avklarat första deltävlingen av 5. Man får inte avslöja sina bidrag så bilder kommer när tävlingen är avslutad. 


Men åter till något annat ;)

Har min kära kompis Christin att tacka för detta då hon helt plötsligt slängde in mig i en grupp i facebook ;). Efter det är jag faktiskt fast. Hur kan man undgå at bli inspirerad och kunna göra samma sak som alla de andra.

Ja jag pratar faktiskt om virkningen ;)

På väg upp till Sundsvall så påbörjade jag en virkning av två handledsvärmare och gjorde klart dem på plats.

De fick också ett hem däruppe :)


så här blev de:

 



Faktiskt riktigt nöjd :)


// Maria 

Av Maria - 4 maj 2012 06:21

Måste bara tipsa om en blogg där man kan köpa eller skänka saker till försäljning.

Alla pengar de får in går till barncancerfonden


För alla våra hjältAr


Så gå gärna in och ta en titt och sprid vidare :))



// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards