Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Maria - 27 maj 2012 21:22

Idag är det mors dag eller ja dagen är ju snart över.

Så idag fick min älskade mamma sitt fina kort och en liten sten som det stid mamma och ett hjärta på.

Kunde ju inte ge heenne en blomma eller ge henne choklad så då fick det bli något mer premanent :).


jag hade ju gjort ett kort tidigare men ändrade mig och gjorde ett till.

Hon sa en gång at hon verkligen gillade min sämpel med magnolias Tilda.

Så valde att göra ett med denna stämpel istället färglagd med promarker och på maja designpapper.


 


På insidan hade jag satt mitt lilla mamma hänge. Men har ingen bild då jag kom på de i sista stund innan det var dags att ge sig iväg.

Ja så kan det vara ibland.


Av mina barn idag så fick jag en underbar bukett rosor och en liten hjärtformaad ask med choklad. Lindts choklad som bara är SÅ god. 

Så den är redan slut ;)... mums :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards