Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Maria - 26 maj 2012 23:42

Idag firade vi L-I:s mamma.

Hon fyllde år för några dagar sedan och i eftermiddags var det dags för lite tårtkalas :)

Mycket god tårta måste jag säga med härliga jordgubbar och vindruvor som dekoration.


Hon fick en duk som jag virkat


 


Sen så blev det ju ett kort också :)


Använde mig av Maja design papper.

Jag måste säga att jag bara älskar dessa papper och kan inte riktigt få nog av dem.

Man öppnar kortet på mitten och man håller det stängt genom ett litet snöre :)


 


När man öppnar upp kortet får man se denna bild från ett reprint papper.

Får nog se till att köpa hem några fler av dessa papper. De här bilderna är ju bara så söta :)




Ignorera min fina handstil  bara när ni tittar :P


Just nu sitter jag och tittar på ESC. Säger bara Heja Loreen.

När jag skriver detta leder Sverige med 224 poäng så de verkar ju lovande :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards