Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Maria - 14 maj 2012 07:33

Ja just nu är det fullt upp i min skalle. Man vill så mycket men vet inte hur man ska hinna med allt. 

Men det är väl ett universalt problem :)

Har en sådan skaparlust just nu och fler idéer till kort dyker upp i skallen hela iden.

Sen har vi ju det där med virkningen. Japp håller på än och sist men inte minst

känner jag att jag vill börja gjuta i betong igen. Ojojoj hur ska man hinna???


Sprang ju Götebogrsvarvet i helgen. Tyckte att det gick rikigt bra när jag sprang på 2tim och 3 min :)

Så jag är riktigt nöjd.


Sen skulle man ju göra färdigt bidrag 2 till inzpiratävlingen.

Även där är jag bara så nöjd. Man skulle görra en gåva och ett kort.

Gjorde en canvastavla med titthål och ett kort med ett marint tema.

Och som sagt bilder kommer ;) ni får hålla er i två veckor till ;)


Under tiden kommer här några bilder på ett ljus som jag dekorerade som en present


     


Hur har din helg varit?


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards