Alla inlägg under april 2012

Av Maria - 9 april 2012 20:08

Vet att jag inte har varit här inne på ett tag. Men kan kort och gott säga att bloggen inte har haft prioritet i mitt liv.

Men nu ska jag i alla fall bli lite bättre på att uppdatera.

Har blivit en del kort gjorda och nu när man har en embossingfön så har jag börjat dekorera ljus också :)

Ska säga att det är riktigt roligt och man vill bara lära sig mer.

Kan väl kort och gott säga att jag är fast ;).


I veckan var jag i Borås och var ju tvungen att besöka magnoliabutiken och jag säger bara wow. Det fanns hur mycket som helst. Så det blir att ta fram den stora plånboken när man ska dit igen :)


Så nu ska jag ladda upp lite bilder som du kan titta på :)

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards