Alla inlägg den 27 april 2012

Av Maria - 27 april 2012 07:55

Just nu sitter jag i en lägenhet i Sundsvall och bara njuter av lugnet och stillheten.

Är och hälsar på min mycket mycket kära vän, som pluggar här uppe, i några dagar.

Men är bara inne på dag nummer två och saknar mina små barn jättemycket.

Men behöver nog inte oroa mig. Kommer nog få fullt upp så att dagarna bara försvinner.


Men i alla fall kunde ju inte låta bli att göra några smågåvor ;).

Ljuset är jag riktigt nöjd med. Stämplarna kommer från magnolia.


Här ser ni framsidan vilken har fått en stämpel och lide band samt en blomma :)


Här är baksidan


   

Fast man kan ju välja själv vilken sida som man vill ha fram ;)


Sen gjorde jag en canvastavla. Fast jag använde baksidan så det blev ett titthål.

Är inte helt nöjd men det var ju första gången och hade lovat något med Edward på (vampyren från Twilight).


 

Men ska ändå erkänna att lite stolt är jag allt.

Kommer fler sådana här. Har lite tankar och ideer kring två stycken men vill ha alla saker och bilden helt klar först innan jag sätter igång :). Lovar att ni kommer att få se resultatet ;).


Sen var det ju det här med stickningen. Jodå jag är klar med en grytlapp och en handledsvärmare. satt och virkade hela tågresan upp hit.

Bilder kommer när jag är hemma igen.


Ha det så bra :)


// Maria





Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards