Alla inlägg den 25 april 2012

Av Maria - 25 april 2012 14:32

Har en mycket nära vän som har kämpat och fått in mig på virkningens bana. Eller ja hon har velat att jag skulle börja, ska väl erkänna att lite sugen var jag allt ;).

Blev till och med medlem (ja om man nu kan skriva så) i en grupp på fb som bara handlar om virkning och kan nu säga efter att ha sett all att man är fast :).

 Så nu har jag varit iväg och införskaffat mig min första virknål och garn.

Helst vill man ju kunna allt från första början men men så lätt är det ju inte.

Men märker av att jag faktiskt en gång fick lära mig av min mamma.

Hör hennes röst i huvudet: trä igenom där, lägg en extra där för att den inte ska bli mindre och mindre.

Hoppas i alla fall att jag minns rätt ;).

Ska i alla fall göra en grytlapp och så här långt har jag hunnit.  


Tog också en gratisfolder om virkning för att få koll på alla förkortningar och vad de betyder och vad de står för.

Får se om jag klurar ut detta ;)


Måste bara få berätta att jag fått min första kortbeeställning :))

Så spännande


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards