Alla inlägg den 23 april 2012

Av Maria - 23 april 2012 15:10

Häromdagen var en dag då jag verkligen kunde sätta mig ner och göra en hel del pyssel. 

Bilder kommer att komma allt eftersom vill ju inte lägga ut allt på en gång ;)

Men de är ine offta man får chansen att i lugn och ro sitta och skapa. 

Förutom då jag är iväg på min kurs på Creativica.


Men i alla fall så gjorde jag detta kort. Bilden är från PION och jag har haft det ett tag. Bara inte riktigt vetat  hur jag skulle kunna få det att komma till sin rätt.

På kursen förra måndagen köpte jag hästskocharmen och visste då vad jag skulle göra :).



Använt en edge scraper och skrapat kanerna och sen chalkat dem med med brun.

Satte några halvpärlor i hörnen och så blev det ju lite rosor också :)

Under bilden ligger en virkad blomma köpt i en loppis affär.

Man kan hitta många bra saker som går att använda när man går på loppisar.


   



Här finns mycket utrymme för att  skriva. Satte även några blommor och halvöärlog här också för att få ett helhetsintyck.

Blev lite tomt om man uteslöt dem.


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Skapa flashcards