Alla inlägg den 17 april 2012

Av Maria - 17 april 2012 20:54

Idag var en sån dag där man fick mycket inspiration. Eller ja man fick saker som i alla fall kan ge mycket inspiration.

Först damp den nya Inzpira tidningen ner i brevlådan.

Man ville bara börja bläddra i den med en gång.

 

Sen så upptäckte jag att jag fått min beställning på framför allt blommor men blev ju några papper också.


 


Så nu är det bara att sätta igång att skapa nya kort m.m


Är också färdig med canvastavlan och ett ljus men det får ni bilder på senare :). Som jag skrivit tidigare ska dessa vara en gåva så det vore inte rätt att lägga ut bilderna och förstöra överraskningen.


Hoppas din dag varit bra :)


// Maria


   

Av Maria - 17 april 2012 09:51

Satt nu på morgonen och gjorde färdigt ett av mina kort som påbörjades igår.

Sonen satt bredvid och skapade han också :) så vi hade en härlig liten mamma son stund.

Dottern låg och sov i sin säng.


blev riktig nöjd med detta kort som också är ett staflikort.



Framsidan.





 Kan säga att jag bara tycker att de små drakarna är så söta ;) 

Får köpa mer av det magnolia papperet när jag åker till Borås nästa gång.


Ha nu en bra dag idag :)


// Maria

Presentation


En tjej som älskar att pyssla. Just nu är det mycket korttillverkning men det kommer annat också allt eftersom

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksräknare

 

 

Tandblekningstest

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

fler läsare

Ping

bloggping

frisim

Pinga Frisim

Knappar

 

 

                      

 

                                 

Tävlingar

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards